CRM Breeze & Thunder

crm_icon

H Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) αποτελείται από τις διαδικασίες που χρησιμοποιεί μια εταιρεία, ώστε να παρακολουθεί και να οργανώνει τις επαφές της με τους σημερινούς και μελλοντικούς πελάτες της. Ένα λογισμικό CRM χρησιμοποιείται για να στηρίξει αυτές τις διαδικασίες. Πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες και τις αλληλεπιδράσεις των πελατών μπορούν να εισέρχονται, να αποθηκεύονται και είναι προσβάσιμες από τους υπαλλήλους διαφορετικών τμημάτων της επιχείρησης. Βασικός στόχος μιας CRM εφαρμογής είναι η βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται στους πελάτες, και η χρήση των στοιχείων επικοινωνίας των πελατών για στοχευόμενο marketing.

Από μια εξωτερική σκοπιά, οι πελάτες που αλληλεπιδρούν με την εταιρεία αντιλαμβάνονται την επιχείρηση ως μια ενιαία οντότητα, παρόλο που συχνά έρχονται σε επαφή με έναν αριθμό εργαζομένων σε διαφορετικούς ρόλους και τμήματα. Το CRM είναι ένας συνδυασμός πολιτικών,  διαδικασιών, και στρατηγικών που εφαρμόζονται από έναν οργανισμό με στόχο να ενοποιήσει τις αλληλεπιδράσεις των πελατών της και να παρέχει ένα μέσο για την παρακολούθηση πληροφοριών των πελατών. Εφαρμόζει την τεχνολογία για την προσέλκυση νέων και αποδοτικών πελατών, και παράλληλα διαμορφώνει δυνατότερους δεσμούς με τους υπάρχοντες.

Διεθνείς έρευνες έχουν δείξει ότι τα βασικά πλεονεκτήματα που προσφέρει σε ένα οργανισμό μια εφαρμογή CRM είναι :

  • Αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων.
  • Μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
  • Καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Ευκολότερη πρόσβαση στα δεδομένα και τις πληροφορίες της επιχείρησης.
  • Αποτελεσματική διαχείριση των απαιτήσεων του κάθε πελάτη.
  • Αύξηση πιθανοτήτων εύρεσης νέων πελατών και αγοραστών.
  • Αξιολόγηση πωλήσεων σε σχέση με τους υπάρχοντες στόχους.
  • Αναλυτικά στατιστικά στοιχεία της συμπεριφοράς των πελατών.

Το CRM περιλαμβάνει πολλές «διαστάσεις» που συνδέονται άμεσα η μία με την άλλη:

  • Front office operations – Η άμεση αλληλεπίδραση με τους πελάτες, π.χ. πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις, τηλεφωνήματα, e-mail, online υπηρεσίες κλπ.
  • Back office operations – Πράξεις που επηρεάζουν τελικά τις δραστηριότητες του front office (π.χ., λογαριασμοί, συντήρηση, σχεδιασμός, μάρκετινγκ, διαφήμιση, χρηματοδότηση, κατασκευή κ.λ.π.)
  • Business relationships – Αλληλεπίδραση με άλλες εταιρείες και συνεργάτες, όπως προμηθευτές / πωλητές και καταστήματα λιανικής πώλησης / διανομείς, δίκτυα βιομηχανίας (επαγγελματικοί συνεταιρισμοί. Αυτό το εξωτερικό δίκτυο υποστηρίζει τόσο τις Front office όσο και τις Back office δραστηριότητες
  • Analysis – Τα βασικά δεδομένα του CRM μπορούν να αναλυθούν, ώστε να σχεδιάζονται εκστρατείες μάρκετινγκ, να δημιουργούνται  επιχειρηματικές στρατηγικές, και να κρίνεται η επιτυχία των CRM δραστηριοτήτων (π.χ., το μερίδιο της αγοράς, ο αριθμός και το είδος των πελατών, τα έσοδα, η αποδοτικότητα).

Τo CRM Breeze & Thunder είναι μια δικτυακή εφαρμογή η οποία θα είναι προσβάσιμη μέσω οποιουδήποτε φυλλομετρητή (web browser) τόσο στο εσωδίκτυο (intranet) της εταιρίας όσο και από το εξωτερικό δίκτυο (internet) εάν η πολιτική ασφάλειας το επιτρέπει.

Scroll UpScroll Up